Bivalyokkal ismerkedtünk - Kápolnapusztai Bivalyrezervátum

Ismerősökkel úgy döntöttünk, hogy leugrunk egy kicsit a Balatonhoz, és most olyan helyeket nézünk meg, ahol korábban még nem jártunk. Így jutottunk el a Kápolnapusztai Bivalyrezervátumba!

A beszédes nevű Sovány Vigasz

Van ez a sütiző, aminek a neve Sovány Vigasz. Mi jut először az ember eszébe róla? Biztos, hogy az édességmámor, és valamilyen turpisság van mögötte. A cukrászda valóban erről szól, hiszen csakis házilag készült mindenmentes süteményeket kapni náluk. Megnéztük hát, milyen vigaszra lelünk.

Gyömrői Tófürdő - Jót jó áron!

Megérkezett a nyár, már-már túlságosan is, éppen ezért úgy döntöttünk, hogy hagyjuk a munkát egy napközben, keresünk egy strandot, majd este dolgozunk! Választásunk pedig Gyömrőre esett, tapasztalatainkat megosztjuk most veletek!

Veszprémi Tűztorony – A város őrszeme

Veszprém egyik jelképe és legrégebbi épületei között van a Tűztorony, más néven Vigyázótorony, amely a belváros közepén található meg a Veszprémi Vár legszélén. A Tűztorony a város egyik legmagasabb pontja, amelyre felmászva beláthatjuk a Veszprém teljes egészét.

A kilátás, amiről sokan nem tudnak – Filozófusok kertje

A Gellért-hegyről sokaknak a Citadella jut eszébe, azonban a hely nyugati oldalán egy kevésbé látogatott kertet találunk, amit 2001-ben hoztak létre. A kert nem csak csodálatos kilátást nyújt, hanem a benne található szoborcsoport igen egyedi alkotás, melynek sajátos üzenete jelentős kulturális szerepet tölt be.

Kellemes csalódás a Tihanyi révnél, a Kompra Caféban

Nyáron meglehetősen sokszor jártam Tihanyban, főleg a révnél, mivel mindig a déli partról jöttem át. Így tehát elég sokszor elmehettem a kis kávézó mellet, ami nem más, mint a Kompra Café. Egyszer ettem is itt egy fagyit, az kifejezetten jó volt, majd rohantam is tovább. Emiatt nem nagyon tudtam szemügyre venni a helyet.

Kiscelli Múzeum (Schmidt-kastély)

Az Óbudán található múzeum egyike azoknak az épületegyütteseknek, melyet minden III. kerületi jól ismer. Ha másról nem is, arról biztosan, hogy a hozzá vezető út a Bécsi út felől bizony igencsak meredek és kacskaringós - még kocsival is.

Karamell Cukrászda Gödöllőn

A Karamell Cukrászdáról nem sokan tudnak, csak azok, akik a közvetlen közelében laknak. A sarki kis cukikhoz képest azért itt van választék, így ki tudják bőséggel szolgálni a környék lakóit.

A Balaton keleti partrészén is találtunk csodás panorámát – Soós-hegyi kilátó

Bár a Balaton északi partján, a dimbes-dombos vidéken rengeteg kilátó található, a keleti parton is érdemes körbenéznünk. Ahogyan haladunk délre a táj egyre jobban kiegyenlítődik síkká. Balatonkenesén viszont még csodás kilátásban lehet részünk.

Tihanyi Pisky sétány – Tihany és elragadó hangulata

Tihanyban járva az apátságot meglátogatva még szerettük volna kicsit felfedezni a város szépségeit. A Pisky sétány pont ilyen, hiszen gyönyörű bájos manufaktúrákat, kézműves tárgyakat, persze levendulából készült mindenféle dolgot is találhatunk itt.